Saturday, December 24, 2011

205- Kesakitan Amelia 1

Betul la orang cakap, bila kita sakit hanya true friend yang sentiasa akan ada dengan kita termasuk la keluarga kita sekali. Kalau keluarga pun tak amik kesah, korang pandai2 la fikirkan apa sebenarnya salah korang kat diorang. Apa la. Hahahaha..

Okay. Amy ada keluarga yang lengkap. Maksud nya dalam keluarga terdekat ni ( macam ayah, mak, abang dan adik ) belum ada lagi la yang meninggal dunia. Alhamdulillah, syukur nikmat yang Allah S.W.T. berikan. Yang paling rapat dan sudah meninggal ialah adik saudara amy je. Itu pun sebab jantung berlubang. Eh eh eh, sambung cerita amy. Dalam keluarga amy, yang selalu sakit amy la. Yang sakit kronik dulu ayah dan mak amy. Itu pun Alhamdulillah dah sembuh. Akhir2 ni, amy agak sering sakit. Pening kepala lah, gastrik lah, sakit ini lah, sakit itu lah. Sampaikan dah segan nak mengadu sakit kat orang. Yela, takut orang cakap amy ni manja, tak boleh tahan sakit sikit. Hehe.. Last2 amy belajar pendam sendiri sakit2 amy. Dah bulan ogos or september macam tu baru la sakit amy macam makin teruk. Kejap2 pitam. Kejap2 sakit kepala. Namun, masih pendam sakit amy. Taknak la kecoh2. Sampai la masa cuti sekolah budak jawab PMR.


Hahahahahahahahaha.... Nak tahu apa jadi time cuti tu?? tunggu la post yang seterusnya. Arrivederci. Adios. :)

2 comments:

  1. Sabar ya, amy. Anggap sakit tu sebagai penghapus dosa. Moga cepat sembuh.

    ReplyDelete
  2. my advice only byk kn brsabar n brdoa supaya cpt smbuh. psti ade hikmah di sbalik smua ni. always remember Allah k ^.^

    ReplyDelete