Thursday, August 18, 2011

184- Pembenci??

Selama ni tak sangka pulak ada orang yang benci amy sepenuh hati. Haha.. *ayat tak leh bla. Baru tau pasal benda tu lepas ada orang bukak story ni kat group kelas. Kelas mana tok sah tanya la ye. Haish, siap ada yang tanya lagi tu apa amy rasa bila dapat tau orang yang pernah rapat dengan kita rupa-rupanya benci gila-gila kat kita. Jadi, jawapan amy simple je. TAK RASA PAPE!! Kenapa? Sebab manusia ni dikurniakan perasaan. Banyak perasaan. Dan benci tu salah satu daripadanya. Tak salah kot nak benci orang selagi perasaan tu tak kawal diri dan hidup kita. Kalau ye pun benci, tak yah la nak kutuk belakang-belakang, cari geng nak benci amy ramai-ramai and buat cerita yang tak masuk akal langsung. Mungkin la ada orang percaya kan 'cerita betul' anda tu tapi kawan-kawan takkan percaya. Diorang kenal amy. And kalau ye pun ada orang yang dengar cerita tu, diorang pun tak percaya sangat sebab diorang sepatutnya kenal sangat dengan pembuat cerita tu. Amy seriously tak rugi apa-apa. So kepada manusia yang berkenaan, selagi kau tak huru hara kan hidup aku, selagi tu kau bebas nak kemana sahaja. Tetapi kalau kau dah start nak tunggang terbalik kan hidup aku yang dah aman tenteram ni, kau takkan terlepas dari hukuman yang Maha Esa. Aku masih boleh berfikir secara logik untuk tidak menganggu hidup kau sebab aku ada kawan-kawan yang terbaik tetapi kau?? Aku tak nak panjangkan lagi cerita la. So, mind your own business. Aku tau apa yang aku buat ni betul atau salah. Thank you. And satu lagi, kalau nak buat cerita baru, boleh tak buat yang masuk akal sikit. Yang previous ni punya macam tak logik la. HAHAHAHA....

No comments:

Post a Comment